23 sierpnia 2012

garden with..








23 komentarze :

  1. jaki obiektyw kupujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ujawnię jak kupię :)

      Usuń
    2. Anonimowy10:32

      na pewno obiektyw : 70-300 lub 75-300 . :)

      Usuń
  2. maliny, ale mi zrobilas na nie ochote :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym zjadła truskawkę *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupujesz coś do macro ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż zrobiłaś mi ochotę na maliny *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy09:53

    Jaki masz aparat? bo ładne robi zdjęcia a ja chcę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy10:03

    śliczne kwiaty *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy10:32

    masz już w swoim posiadaniu obiektyw makro? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12:50

      a masz zamiar kupić?

      Usuń
  9. Mmm.. te zielone jabłka pychota ,
    Świetne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja wczoraj miałam maliny i całe pudełeczko zjadłam w ciągu 5 minut :D Uwielbiam te letnie owoce, mogłabym je jeść na kilogramy ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się to twoje kwiatkowanie ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy16:20

    Jakie magiczne zdjęcia ! * . *

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy17:07

    Ile twój bratm ma lat ? : >

    OdpowiedzUsuń
  14. super makro :D
    www.gleexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:14

    jaki masz aparat ?

    OdpowiedzUsuń