28 lipca 2012

a little shooting






45 komentarzy :

  1. Anonimowy19:33

    To ta bluzka z Bershki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne ujęcia :).
    a tak swoją drogą, Fantasia Wam starczy na obiad :D ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mamy nic innego :D

      Usuń
    2. no rozumiem xd, ale fantazyjka jest jak powietrze :D, raczej nie nasyci :D

      Usuń
  3. Anonimowy20:19

    ważka wyszła Ci świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20:21

    Nieźle ci wyszło z tą ważką. Śliczne jesteście i wogóle czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:24

    Gdzie kupiłaś te granatowe buty? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u Beaty rok temu w jakimś chińczyku xd

      Usuń
  6. Anonimowy20:27

    Czyżby nowy obiektyw.? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21:03

    gdzie kupiłaś buty? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia, natury przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21:28

    te zdjęcia naturze robiłaś kitem czy innym obiektywem?;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21:29

    ''Chciałabym Ci pomóc, chciałabym Cię przytulić i powiedzieć Ci co u mnie, co czuję,
    jak bardzo tęskniłam, jak mocno mnie to bolało. Mam ochotę również usiąść obok
    Ciebie w ciepły wieczór, na trawie, patrzeć w gwiazdy i cieszyć się Tobą. Mam ochotę
    patrzeć Ci w oczy i rozmawiać z Tobą tak zwyczajnie, jakby nigdy nic się nie stało,tak bardzo tego potrzebuje...''
    Pacia zjechała od cb w notce u siebie na spocie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podaj posta, bo nie kojarzę :o

      Usuń
    2. Anonimowy22:24

      jej : http://adicade.blogspot.com/2012/07/blog-post.html
      twój: http://plapart.blogspot.com/2012/02/love-story.html

      Usuń
    3. dalej nie wiem co spisała, nie chce mi się tego czytać, napisz konkretniej

      Usuń
    4. Anonimowy22:50

      ona: ''Chciałabym Ci pomóc, chciałabym Cię przytulić i powiedzieć Ci co u mnie, co czuję,
      jak bardzo tęskniłam, jak mocno mnie to bolało. Mam ochotę również usiąść obok
      Ciebie w ciepły wieczór, na trawie, patrzeć w gwiazdy i cieszyć się Tobą. Mam ochotę
      patrzeć Ci w oczy i rozmawiać z Tobą tak zwyczajnie, jakby nigdy nic się nie stało,tak bardzo tego potrzebuje...''

      ty: ''Chciałabym Ci pomóc, chciałabym Cię przytulić i powiedzieć Ci co u mnie, co czuję,
      jak bardzo tęskniłam, jak mocno mnie to bolało. Mam ochotę również usiąść obok
      Ciebie w ciepły wieczór, na trawie, patrzeć w gwiazdy i cieszyć się Tobą. Mam ochotę
      patrzeć Ci w oczy i rozmawiać z Tobą tak zwyczajnie, jakby nigdy nic się nie stało,
      tak ku**a, tak bardzo tego chcę..''

      proszę :P

      Usuń
    5. Anonimowy12:07

      jej : http://i49.tinypic.com/wtuhjq.png
      twój : http://i47.tinypic.com/978etx.png
      jest zaznaczone co, gdzie, jak.

      Usuń
    6. faktycznie :D

      Usuń
    7. Anonimowy12:55

      czemu nie zaakceptowałaś?

      Usuń
    8. Anonimowy13:23

      a nie, sorry nie zauważyłam ;p

      Usuń
  11. Dragonfly dobry zespół :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy22:31

    Czyj to sony na 3 zdjęciu ? bo ma jakiś inny obiektyw ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy22:37

    nie przeszkadza ci to ,że Beata jest gruba ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie :D haha japierdole.

      Usuń
    2. Anonimowy14:45

      hahaha to, że Ty sobie dobierasz "przyjaciół" ze względu na figurę nie znaczy że ona tak robi :D

      Usuń
  14. Jestem pod wrażeniem jak prowadzisz tego bloga :) Chciała bym Ci dorównać. Jeśli chcesz pooglądaj moją dotychczasową prace :)
    Ja już obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy13:08

    sama robiłaś ten szablon tutaj na twoim blogspocie (tło)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia przyrody i ważki są wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy19:57

    jaki to rozmiar tej twojej koszulki z bershki ?

    OdpowiedzUsuń
  18. będziesz coś jeszcze dodawać do zakładki "outfity by me"?

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy22:27

    opłaca się zamówić rzeczy z bershki? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie, zależy jeszcze co i w jakich ilościach ;3

      Usuń
  20. Anonimowy22:28

    Z jakich sklepów najczęściej kupujesz plecaki i torby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różnie, nie mam reguły

      Usuń
  21. Anonimowy19:56

    co Ci w rękę? tak wyszła czy jakaś blizna? :)

    OdpowiedzUsuń