22 lipca 2012

time in heaven!


Więc skupiliśmy się na pakowaniu, segregowaniu, co wziąć, a czego nie musimy koniecznie, co może ewentualnie przywieźć nam potem mój brat, kiedy przyjadą z Agnieszką do Polski. No i wokół lotu kręciło się w sumie wszystko.. żeby nie było nadbagażu, w sumie w dzień wylotu wszystko od początku było nie tak jak trzeba.. przez to zagubienie się w Barcelonie ledwo zdążyliśmy na lot.. stałyśmy ostatnie w tej jakoś 8 metrowej kolejce.. haha, ale to nie mogło się inaczej skończyć.






40 komentarzy :

  1. Anonimowy14:22

    Hej, mogłabyś zdradzić, co to za lakier? Pytam o ten pastelowy, który masz na ostatnim zdjęciu na photoblogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykły, jakiś z normalnego sklepiku

      Usuń
  2. Anonimowy15:01

    jaka piękna jest ta Sonia :D a zdecydowałabyś się na psa ze schroniska? bo moim zdaniem lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie że tak! psy ze schroniska są cudowne :)

      Usuń
    2. Anonimowy15:30

      to super, taki pies będzie ci wdzięczny do końca życia :3

      Usuń
  3. Anonimowy15:11

    takie 'sandłicze' są teraz w Polsce do kupienia. (:

    OdpowiedzUsuń
  4. ten czas przed wyjazdem do domu mnie dołował, gdy miałam wyjechać z Francji. Straszne uczucie, ale za to ile pięknych wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna pamiątka te muszelki ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ogolnie tez wole planowac, ale od spontanicznych akcji tez nie stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna psinka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy18:17

    Piękne są tam te muszelki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak.. opuszczanie miejsca, które jest inne od 'szarej codzienności' jest trudne.. ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy22:01

    mam takie same słuchawki ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiś wyjątkowy ten piesek :). Pewnie trudno było ją tam zostawić...A decyzja o własnym psie nie byłaby zła :). Obowiązki są, mimo to jednak warto :).
    Masakra z tym lotem... Ale całe szczęście, że dotarłaś :33 :))!
    Co tam ciekawego śpiewałaś do Morza :D :)) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie bym posłuchała :D :))

      Usuń
  12. Anonimowy23:07

    pies to cudowna rzecz, naprawdę :3 najwierniejszy przyjaciel, ja sobie nie wyobrażam życia bez mojego, więc jeśli tylko możesz - to bierz, a najlepiej jakiegoś cudownego kundelka/mieszańca, te są jak dla mnie najukochańsze, pozdrawiam <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:11

      Pies to nie rzecz. -,-

      Usuń
    2. Anonimowy01:40

      Oczywiście, wiem, to istota, ale rzecz, chodziło mi w takim sensie, że rzecz która uzupełnia naszą codzienność. Źle troszkę ujęłam, ale nie miałam tego na myśli :)

      Usuń
  13. milion wyświetleń! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy12:02

    Skąd wzięła się twoja ksywa?

    I czy Pacia ma naprawdę tak na imię czy Klaudia, bo na jakiejś stronie widziałam, że piszę Klaudia?

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgodzę się w 10000 % z Tobą ! Nienawidzę się pakować, a potem nie mogę się w domu zebrać żeby znowu się rozpakowywać w wrócić do codzienności ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę takich wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  17. miłej jazdy rowerem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy13:59

    płakałaś jak wyjeżdżałaś stamtąd ? : p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ah jakie piękne muszelki! I niesamowite zdjęcia! Miłego pędzenia na rowerze:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach, musiał byc pyyyszne te paluszki *.*

    Jaki masz aparat? :>

    OdpowiedzUsuń
  21. nie próbowałam tych paluszków :) a muszelki niesamowite ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy16:44

    Mam pytanie - kiedys pisałas o rzeczy z bershki to czy przyszły ci już?

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy19:49

    Te paluszki to churros :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy20:07

    gdzie kupiłaś te słuchawki ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:33

      w chińczyku raczej, bo mam takie same :)

      Usuń
    2. no nie bardzo chyba, to są sony ze sklepu sony ;3

      Usuń
  25. Anonimowy14:52

    There is definately a lot to know about this issue. I love
    all of the points you have made.

    Look into my website: AdanNTollefsen

    OdpowiedzUsuń