9 lipca 2012

LOT


Pomyślałam że dobrym pomysłem będzie żeby lecieć z postami tak, jak to się działo tam w Hiszpanii, czyli będę dodawać posta i jeśli takowy będę miała to od razu dodam pod spodem filmik z danej części pobytu. Co do samego lotu, było okej, najgorsze turbulencje i lądowanie. Start odbywał się dość szybko, mieliśmy tylko problemy z powrotem z bagażem i już sama nie wiedziałam czy polecę z mamą i Agn. czy polecę sama! :o haha, teraz chce mi się z tej sytuacji śmiać, ale wcale nie było zabawnie.. Najadłyśmy się stresu i tyle.. W górze nie mogłyśmy wcale rozmawiać, bo zatykały nam się uszy! Dwa razy czyli w tamtą stronę i w tą siedziałam przy oknie. Oczywiście jadąc wczoraj na lotnisko zagubiliśmy się w Barcelonie, trafiliśmy na góry, z których w żaden sposób nie można było wyjechać + padła nam nawigacja, bo nie było zasięgu. Bez komentarza. Dlatego ledwo zdążyliśmy na lot, staliśmy na końcu kolejki ! 



na lotnisku w Poznaniu podeszła do mnie jakaś dziewczyna, zrobiła sobie ze mną zdjęcie i musiałam uciekać, bo czekał mnie wtedy ponad dwu godzinny lot, który tak czy siak był 
opóźniony, wczoraj przyszła kolejny raz i dała mi prezent - dziękuję Ci!


41 komentarzy :

  1. spotkanie z czytelniczką musiało być miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wakacje Ci się udały :* Ale dobrze, że wróciłaś bo już trochę brakowało mi postów :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10:43

    może jestem dziwna, ale lubię twarde :D hah. hahahahaha śmiesznie zabrzmialo :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy10:48

    Tą koszulkę też dostałaś od tamtej dziewczyny ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę :) ja tez kiedys par czytelniczek spotkalam :) Schogetten <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy11:26

    Ale masz fajnych czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to ciekawiee miałaś .;p

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne prezenty dostałaś:) super ! (bransoletka pewnie powinna już być na ręce !!!)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnych masz Czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też jak leciałam do Hiszpanii były turbulencje , nic fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczególnie jak się siedzi przy skrzydle praktycznie -_-

      Usuń
  12. zazdroszczę tej dziewczynie, którą spotkałaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę tej dziewczynie, którą spotkałaś♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy16:22

    co to za piosenka w filmiku? :P
    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:28

      Angus & Julia Stone - Yellow Brick Road

      Usuń
  15. Anonimowy16:34

    co to za tytuł piosenki z filmiku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:28

      Angus & Julia Stone - Yellow Brick Road

      Usuń
  16. Cieszę się, że Ci się te rzeczy podobają :).
    Miło było spotkać osobiście :* :), tylko szkoda że tak krótko :(.
    No ale mordka mi się cieszyła ze szczęścia :3 :D.
    Ławica to miejsce spełnionych nadziei :D
    A rozmiar koszulki pasuje :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zakładaałaaam :) ale za mała na sto procent :D

      Usuń
    2. o kurdeee :< a wydawało mi się , że jeszcze luźna będzie, przecież TY jesteś szczupła :), chyba, że wysokością za krótka ? Choć też wątpiłam w to. W każdym razie wielka szkodaa, no ale przymierz może co :D ? a poza tym jeśli nie będzie pasować, co z nią zrobisz ;)?

      Usuń
    3. zostawię sobie na pamiątkę :)

      Usuń
  17. Anonimowy18:26

    Nadal można do Ciebie wysłać list ? :3

    OdpowiedzUsuń
  18. mam nadzieję, że wyjazd się udał ;d fajnie, że spotkałaś czytelniczkę ; > /k

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy21:35

    a te listy już czytałaś?

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy21:59

    z jakim wisiorkiem jest ta bransoletka?

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy23:36

    kiedyś pisałaś, że odp na listy jak się więcej uzbiera. pewnie już dużo ich masz. odpiszesz na nie wszystkie?

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy09:51

    jak zrobic te napisy na zawieszkach ? xd

    OdpowiedzUsuń
  23. kurde też chciałabym cię poznać ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy13:29

    jaki tytuł piosenki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:27

      Angus & Julia Stone - Yellow Brick Road

      Usuń
  25. Anonimowy13:57

    Co ro za tytuł piosenki.? Bo bardzo fajna. *.*
    .......................................
    A tak ogólnie to cieszę się że już wróciłaś brakowało mi twoich postów. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:27

      Angus & Julia Stone - Yellow Brick Road

      Usuń
  26. Oo jaka miła niespodzianka po powrocie do domu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy14:17

    dlaczego nie napiszesz tytułu? ;( na inne komentarze odpowiadasz a na pytania o piosenki nie , przecież to nie taka tajemnica ;p

    OdpowiedzUsuń