12 lipca 2012

EURO !




Niby miałam w planie dzisiaj napisać jeszcze jednego posta, ale mam tyle różności
jeszcze do napisania, że nie wiedziałam na co się zdecydować. Ktoś rzucił w kom
na fotoblogu żebym pokazała reakcję ludzi z Hiszpanii na wygrane EURO 2012 ! 
Akurat los sprawił że mogłam obserwować jak to wygląda u nich od kuchni.


  mój brat miał w planie zrobić popcorn, niestety efekt był taki jak przewidziałam i skończyło
się tak że go spalił całkowicie, na szczęście zabezpieczyłam się kupując chipsy 

14 komentarzy :

  1. naszyjnik ode mnie na nagłówku, lubię to! :333
    niesamowita atmosfera, zazdroszczę ci, że mogłaś być tam w ten dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie nie ma czego, spać nie było można :D

      Usuń
  2. Zazdroszczę Ci Barcelony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22:54

    gdzie kupiłaś te superowe sansałki gdzie widać je na tym zdjęciu tak troszeczke ??http://4.bp.blogspot.com/-xg0GeOQ3YlQ/T_yYfTsiSPI/AAAAAAAAFSo/A-bdfktDcGE/s1600/DSC01828.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co kojarzę to chyba są z ny, ale stare, z tamtego roku chyba

      Usuń
  4. Anonimowy23:09

    Jak się nazywa ten szablon ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy11:55

    Oja.. No to super świętowanie!. Ja w tym czasie byłam w Portugalii. Dokładnie jak grali Portugalczycy vs. Hiszpanie. Wyobraz sobie, że w Portugalii od razu po przegranej wszystko pogasło i żywej duszy nie było .. Żałoba.
    Ps. Polecam Ci pojechać kiedyś do Portugalii do Albufeiry .. Przepiękne , malownicze miasteczko. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo widać, że w innych krajach potrafią lepiej się bawić i świętować niż w Polsce :D U nas pewnie by to inaczej wyglądało..

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy15:21

    masz braata ?>

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy17:14

    Pique, Iniesta, Casillas! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się dziwiłam co do tych chipsów. Niestety ale w Hiszpani czy nawet w Chorwacji nie ma innych smaków lay'sów;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy15:35

    Keep on working, great job!

    Also visit my website - CoreneQOutley

    OdpowiedzUsuń