14 lipca 2012

DONUT'S



Jako że jestem osobą która nałogowo wcina donuty, to w Hiszpanii pozwoliłam sobie spróbować 3 różnych smaków i kombinacji. Najpierw wpadłam w Mercadonie, bo tam kupowaliśmy produkty spożywcze na cytrynowe donuty. Wzięłam je w ciemno, nie wiedząc tak naprawdę co ja właściwie biorę, wydawały się dobre, no i były bardzo dobre !  Kolejne czekoladowe, mieszana biała z czarną no a już najlepsze były po prostu moje ukochane, zwykłe czekoladowe. Oczywiście wszędzie gdzie się nie ruszyłam towarzyszył mi pies, który na zawołanie dawał buziaki.



 

25 komentarzy :

  1. mNiam ;** . Uwielbiam paczki . Zapraszma do mnie ♥ . http://pokolorowane.blogspot.com/ ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ostatni wygląda pysznie.
    Przy okazji fajna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to twój pies? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie, mojego brata :3

      Usuń
    2. amail22:44

      a dodasz zdjęcie z bratem? pls

      Usuń
    3. haha, nie :) po co..

      Usuń
  4. to twój pies? ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabawa z Donutami.. zawsze spoko! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. te fryzura < 333 mam chęć na donuta !

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie jem donuta :P
    Też je kocham!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam :D
    jaka zarąbista fryzurka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. sama bym sobie teraz takiego zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym sobie w sumie zjadła :c

      Usuń
  11. Anonimowy22:50

    haha. kojarzy mi się z ''the Simpson'' :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Donuts'y aaaaaaahh sama rozkosz <3 ! / ties-blood.blogspot.com / Fuckerchild.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm pyszne to musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, ale zajebiście wyglądasz:D Buziaki:)
    Dodaję Cię do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy12:16

    a tam w Hiszpanii, miałaś osobno swój pokój?

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy12:38

    myślałam, że jesteś idealna na twarzy i nie posiadasz żadnych zbytecznych pryszczów, a jednak okazuje się, że też się coś wkradło, ale i tak jesteś pro śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez przesady, nie ma idealnych, pisałam to już wiele razy :)

      Usuń
  17. Anonimowy13:07

    ten piesek taki wierny zawsze jest :D ? czy przez te pączki :D? Bo mój zapewne kochałby mnie ponad wszystko jakbym te donuty miała w pobliżu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahah, zawsze taka jest :3

      Usuń