26 lipca 2012

deszczowa Warszawa


Witam, właśnie jesteśmy już sobie z woho u mnie. przyjechałyśmy tym beznadziejnym autobusem z tym frajerem, którego nie rozumiem zupełnie.. najpierw kazał włożyć torbę do podróżnych na dół, po czym zdecydował że jednak nie i że możemy wnieść na " pokład " Serio, nie lubię jeździć autobusami z jakimiś frajerami, wgl nie lubię autobusów. Niestety będę musiała jakoś dać radę te 4h do Adiego, dam radę!






29 komentarzy :

  1. Anonimowy18:24

    Dobre są też białe i żółte lody frugo.

    OdpowiedzUsuń
  2. z lodów frugo jadłam jeszcze żółte i białe, ale białe są okropne :o
    Becia ma piękne butki! :D
    a co do pianek to też mam filmik ale nigdzie go nie wstawie bo wstyd XD w każdym razie zmieściłam 19 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, zresztą jak zawsze :) Zawsze jest smakowicie, aż ślinka cieknie :) Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:04

    gra Jenga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę wypróbować tej fanty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja lubie podrozowac busami, pod warunkiem, ze nie jest w nich za goraco... ladne fotki i pyszne tosty! :) buziaki, zapraszam w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:36

    Z jakiego sklepu koszula? :) Prosze napisz, bo gorączkowo takowej poszukuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. new look chyba.. nie wiem

      Usuń
  8. ja jeszcze nie jadłam lodów Frugo, ale tą Fantę kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy19:54

    dlaczego ty wszędzie siadasz na podłodze!? :D

    świetne zdjęcia, Beci ładnie w rudym, a Tobie w takiej grzywce. :) i masz przystojnych kuzynów! :D

    + ta gra to jenga xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Potrzebuje waszej pomocy!Hej.Założyłam bloga z ciuchami(http://candyfloss-clothing.blogspot.com/) (facebook https://www.facebook.com/pages/Candyfloss-Clothing/237523613035870?ref=hl).Okey.Nic nadzwyczajnego.Gdyby nie to, że pieniądze które zbiorę podczas sprzedaży oddam na dofinansowanie na zabawki i słodycze z okazji świąt bożego narodzenia, dla przedszkola nr.90 w Łodzi.Potrzebuje waszej pomocy! sama się nie wybije, chciałbym aby dzieci mógł dostać jak najwięcej.Dodajcie post na swoim blogu, o tym co robię.Skopiujcie ten post.Dziękuje wszystkim którzy mi pomagają, jest mi serdecznie miło, to dzięki wam dzieci będą szczęśliwe!

    OdpowiedzUsuń
  11. no fajnie dzień spędziliście.:) zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piłam tą fantę.. dzisiaj .. naprawdę dobra szkoda że limitowana.. a lody Frugo już chyba wszystkich spróbowałam oprócz różowych - nie lubie..
    CZARNE NAJLEPSZE ! ..
    fajny blog + super zdjęcia.. pewnie drogi aparat..
    zapraszam do siebie.. jestem nowicjuszem ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy21:48

    SUPER FOTKI :))!
    masz na prawdę talent do robienia zdjęć, mówię to jako osoba z średnim doświadczeniem, po szkole fotograficznej :)
    Pozdrawiam!

    PS. depilujesz też uda, czy tylko łydki ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jadłam już czarne, zielone, pomarańczowe i białe.. I według mnie białe przebija wszystko!
    Napoju nienawidziłam, ale lód jest przepyszny *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy23:10

    mam male pytanko;) w jaki sposob wypromowalas tak swojego bloga?
    myslalam ostatnio o zalozeniu photobloga i przydalo by mi sie pare wskazowek:))
    z gory dziekuje:)
    a zdjecia robisz przeswietne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie promowałam, ludzie sami wchodzili w coraz większej ilości :)

      Usuń
  16. Anonimowy00:38

    skoro piszesz, że Fanta Truskawka-Kiwi jest dobra, to powinnaś kiedyś spróbować Ananasowej, albo Jabłkowej, pycha! Niestety nie spotkałam się z tym smakiem w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoi kuzyni (nie mylę się chyba, kuzyni? :P) są kochani! Też uwielbiam spędzać czas ze swoimi :) Te pianki i fanta są przepyszne! <3 Co prawda lodów Frugo jeszcze nie próbowałam, ale wszystko przede mną:P Mam w domu to samo Monopoly i Jengę też! Hah, też czasem w nie gramy z siostrą :) A gości w autobusach z reguły są beznadziejni, ilekroć wracam do domu z walizką to jeszcze nigdy mi jej nie wsadzili do bagażnika, a potem ludzie się czepiają, że im przeszkadza. ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy13:27

    Ile lat ma ten blondyn ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 14, pisałam 32198371389712937218 razy :o

      Usuń
  19. fajny ten twój blog : ) zapraszam do mnie http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy15:29

    Dlaczego zmieniłaś nagłówek na ten poprzedni ?
    Mówiłaś że tamten był bardziej oficjalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie zmienna jestem ;)

      Usuń
  21. Anonimowy22:46

    Ile ten blondyn ma lat ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:07

      14 jejuu ;o

      Usuń