12 lipca 2012

corrida!! OLE


Dzisiaj trochę o tym jakie w Hiszpanii były atrakcje dodatkowe, udało mi się być na corridzie i tak serio to było coś strasznego, byki we krwi padały 5 metrów ode mnie!
Szkoda mi ich było, ale taką mają tam tradycję, ludzie po zabiciu każdego z 6 tych
byków wiwatowali, krzyczeli, klaskali, niektórzy nawet rzucali kapelusze, chustki,
najbardziej zdziwiło mnie że na koniach, za którymi ganiały byki była kobieta! 
I to taka krucha, malutka kobieta, która walczyła równie dobrze jak mężczyźni..
Wszystko polegało na tym że wypuszczane kolejno byki musiały być przez nich
zabijane.. najpierw męczone, przez wbijanie im chyba 5 czy 6 ostrych harpunów
czy nie wiem co to było :o i później wymieniali sobie konia i je dobijali :o coś
potwornego, najdziwniejsze było to że na te walki przychodziły nawet matki z 
dzieciakami które leżały w wózkach i niektóre nawet przypuszczam że jeszcze nie
potrafiły chodzić :o szok, szok, szok ! Ale warto było to zobaczyć, nawet dlatego
że mają zakazać to całkowicie! Cieszę się że mogłam być, osobiście nie chciałam,
ale mama mnie tak męczyła, że w końcu uległam. Ale nie żałuję, konie były cudne!







jak wpełzłyśmy z mamą na trybuny, to miałyśmy problem ze znalezieniem naszych miejsc!
okazało się że np. nr. 104 występuje tam 6 razy, w każdej strefie.. nie wiedziałyśmy jak
się zapytać o to po hiszpańsku, więc mama wjechała tam z niemieckim i jakoś dostałyśmy
się tam gdzie powinnyśmy, ale w rezultacie tego beznadziejnego rozkładu i tak każdy 
potem siadał gdzie mu się tylko podobało, nikt nikomu nie zwrócił uwagi że źle usiadł.
Najpierw na to ogromne koło weszła orkiestra, która grała przez całą corridę, później
troje ludzi zrobiło pokaz dla widzów, ukazano umiejętności każdego z koni , a potem
zaczęło się najgorsze, czyli ostatnie chwile dla każdego z byków .. ja dałam radę nie
płakać, ale i tak siedziałam z ogromnym przerażeniem !



uczestnicy:
RAUL MARTIN BURGOS
MIGUEL ANGEL MARTIN
LEA VICENS

34 komentarze :

  1. Anonimowy16:42

    Nie powinni zabijać tych byków dla zabawy, szkoda ich..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to ich tradycja, owszem szkoda :)

      Usuń
    2. Anonimowy17:03

      no dokładnie Hiszpanie mają taką tradycję, cóż poradzić ..

      Usuń
  2. Anonimowy16:45

    Jakich produktów do włosów używasz? :) Zazdroszczę ci pobytu w Hiszpanii! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16:47

    aż mi się płakać zachciało na widok tego zdjęcia z tymi harpunami powbijanymi w tego byka :c to okropne! bardzo dobrze,że niedługo mają to zakazać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bardzo dobrze, niech zakazują :)

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że jak najszybciej zakażą tej tradycji! To jest okropne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17:21

    Żałosna jest ta tradycja... serca trzeba nie mieć czy coś. ;/ Okropne... i ludzie jeszcze przychodzą się na to patrzeć i to "atrakcja" ehhh.

    OdpowiedzUsuń
  6. hej. ;* Czego na twoim fb, dodaje zdjecia inna dziewczyna ?
    propo wpisu, świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to? nie rozumiem

      Usuń
    2. http://www.facebook.com/?ref=logo#!/paulina.mroczkowska.12 -
      jeszcze wczoraj były tu twoje zdjęcia. Ja też nie wiem o co chodzi.

      Usuń
  7. Anonimowy17:46

    A niech takiego czegoś zakazują ! biedne zwierzęta robią z nich jakieś śmiecie -_-

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy18:00

    omg, to straszne! :o ja bym tam nawet minuty nie wytrzymała patrząc na to! bardzo dobrze, że mają tego zakazać. ale fakt, konie są piękne!
    zazdroszczę Ci tego pobytu w Hiszpanii, pojechać tam na wakacje to moje największe marzenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym nie mogła tego oglądać! nie dałabym rady!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19:45

    Mam pytanie .
    Przeglądałam twojego bloga i zaciekawiła mnie informacja o tym ,że mówiłaś że w Bravo pojawiają się informacje o Justinie Bieberze ,o których już dawno wiesz.
    Czyli byłaś jego fanką ? Jeśli tak to co się stało ze juz nie jestes ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nie to że fanką, no bez przesady, ja po prostu kiedyś nałogowo czytałam bravo, a w pewnym momencie zczaiłam że info które tam są, już dawno widziałam w necie ;) no i nie czytam już, bo i tak wszystko jest w internecie

      Usuń
  11. to straszne! chrzanić tradycję ! biedne zwierzaki :c
    świetny nagłówek, też planuję zmiany na moim spocie : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę to straszne, ale w każdym kraju są różne tradycje. Nie można im tego zabronić ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy20:48

    interesujesz sie modą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. luuuubię się dobrze ubrać :) ale nie to że się jakoś specjalnie interesuję

      Usuń
    2. Anonimowy14:46

      bo moje koleżanki z mojej miejscowości założyły bloga , sama się zdziwiłam że taki fajny :D
      chcesz link ? zrozumiem jeśli nie :P

      Usuń
    3. Anonimowy16:30

      aha ; ]

      Usuń
  14. jejku jakie biedne :C
    powinni to jak najszybciej zakazać, mimo że jest to u nich tradycja !

    OdpowiedzUsuń
  15. to musiałoby być dla ciebie ciekawe doświadczenie, ja chyba nie odważyłabym się na zobaczenie tego na żywo! /k.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, masakra..

      Usuń
    2. ja też nie, masakra..

      Usuń
  16. sama ta tradycja jest fajna, ale szkoda mi tych zwierząt i to jest straszne że to z nimi robią :o

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy22:39

    Drugą dziurkę masz w lewym czy prawym uchu ? :P

    OdpowiedzUsuń
  18. długo trwało takie widowisko ?

    OdpowiedzUsuń
  19. i wytrzymałaś do końca :)?

    OdpowiedzUsuń