9 lipca 2012

Barcelona - my biggest dream


Ukochane miasto, ulubione miasto no i się udało, byłam, widziałam, są pamiątki. Jestem zadowolona że udało mi się tam pojechać ! Niby to ogromne miasto, ale wszystko takie jakieś inne, takie kolorowe, takie fajne. Pełno różnych ludzi, kupa sklepików z drobnymi czy większymi pamiątkami! Nawet nie wiem jak to opisać.. fakt faktem, że zwiedzaliśmy na szybko, nie było nam to na rękę, bo od razu po przylocie nie dali nam odpocząć, tylko brat zadecydował że zwiedzamy! Po prostu nie potrafię opisać tego tak słowami, coś niesamowitego :)





szczerze powiedziawszy Barcelona była zupełnie inna niż miasta jakie udało mi się w życiu zwiedzić

SPEŁNIANIE MARZEŃ JEST NIESAMOWITE

50 komentarzy :

  1. Anonimowy20:54

    to znaczy owoce i warzywa! ;)
    wiem bo po Francusku i Włosku podobnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:56

    kibicujesz FC Barcelonie czy jednak Real? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fc, proste :33

      Usuń
    2. to chyba nie jesteś aż tak wiernym kibicem, bo gdyby tak było pierwszą rzeczą jaką byś zwiedziła byłoby CN :) ale spoko, twój wybór

      Usuń
  3. Anonimowy20:57

    sama jeździsz na rolkach , czy z kimś ? : >

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia! *__*
    + Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A.. i gdzie ucinasz tak zdj.? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10:08

      w photoscape można :)

      Usuń
  6. jakie piękne widoki *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. czym robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lustrzanką sony alpha 390

      Usuń
  8. Anonimowy21:36

    Kibicujesz Barcelonie i nie zatrzymałaś się na CN!?!?!?!??!?!?!?!??!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21:41

    Ta ławka jest najdłuższa w Europie, a może i nawet na świecie ;)
    Jest świetna, świetne zdjecia i gratuluję udanego wypoczynku :))
    Park Gaudiego jest świetny.
    Cała Barcelona jest piękna, budynki wspaniałe, ech magia jak tam byłam to nie mogłam uwierzyć, ze tam jestem. Nie byłam entuzjastą tego miasta, ale bardzo mi się spodobało.
    Katedra ogroooomna. Przewodnik nam mówil, że może jak przyjedziemy ze swoimi wnukami to będzie już wybudowana, bo ona cały czas w budowie jest.
    Ech ale się rozpisałam.
    Pozdrawiam :))
    ~Pat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21:47

    ja też byłam w Hiszpanii rok temu, tam jest cudownie, nie da się tego opisać :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy22:36

    zazdroszczę! :D
    + nie wiem czemu ale połowa zdjęć wyświetla mi się od połowy.. :c

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy22:44

    Czy mogłabyś kiedyś opisać jak to się stało, że jesteś taka sławna? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem sławna, to jest po prostu masa ludzi którzy to czytają, bo nie wiem.. może lubią czy coś :)

      Usuń
    2. Anonimowy19:20

      Po prostu swietnie piszesz, że aż miło czytać :) no i robisz eeekstra zdjęcia. Twój blog poleciła mi koleżanka i nie żałuję. Wchodze regularnie ;)

      Usuń
  13. Anonimowy22:50

    byłam też w Barcelonie , te lody sa najlepsze na świecie , ale wolę limonkowe <3
    pozdrawiam cię <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ale bajkaa :)))
    mogłam wskoczyć z Tobą do tego samolotu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny kraj, jak wszystkie w sumie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę *.* ale nie potrafiłabym ominąć Camp Nou :O

    OdpowiedzUsuń
  17. Też chciałabym kiedyś odwiedzić Hiszpanię. :) Jak tam byłaś to widziałaś osoby wiwatujące z powodu wygranej w Euro? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaaa, strasznie Ci zazdroszczę! Odkąd obejrzałam "Vicky, Christina, Barcelona" marzy mi się podróż do tego hiszpańskiego miasteczka..

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy09:48

    http://www.facebook.com/paulina.mroczkowska.12 Paula, to nie ty, tak? Bo ta laska pisze do mnie i to takie wyrażenia, ze poznałam, ze to nie ty, a poza tym, ona ma PAULINA, a ty jesteś PAULA, wiec to nie ty prawda? :) Bo już do kliku osób ona pisze -,-

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ci zazdroszczę! :P Zwłaszcza, że sama siedzę chyba większość wakacji w domu. Fajnie że twoje marzenie co do odwiedzenia Barcelony się spełniło (moje to Paryż -> i już w październiku :P) Ciekawa jestem czy widziałaś ludzi cieszących się z wygranej Euro tam :P A i świetny kubek :P
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałaaaaam, napiszę o tym

      Usuń
  21. Anonimowy13:51

    Zrób pino, opowiesz tam o Hiszpanii czy coś. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę wycieczki. A jak ludzie w Barcelonie ? Słyszałem, że bardzo mili i przyjaźni.
    Ps: To "zamczysko" to katedra ;)

    upper-east-boy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tacy właśnie są tam ludzie, no katedra wiem

      Usuń
  23. Barcelona ♥.♥
    Zazdroszczę wyjazduu . ! : )
    Podoba mi się . ; D
    Dodaję się do obserwantów i liczę na to samo u mnie .
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/
    Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiam . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy15:34

    tak jakoś wyszło? gdybyś na serio kochała ten klub to byś pewnie pojechała, żadna z ciebie kibicka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja i kibicowanie?! haha, dobre.. po prostu jeśli miałabym wybierać jakiś klub, no to tylko barca :) nie to że uwielbiam, bez przesady

      Usuń
  25. w jakim programie przerabiasz zdjęcia? :) bo ciekawią mnie jakieś efekty jakie nakładasz, zdradź sekret :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy19:23

    Jeju, rozmarzyłam się ♥ No nic, na mnie czeka Wiedeń ;) ślicznie, pięknie i ogólnie ekstra tu masz ! Czekam na kolejne wpisy ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. hej. bardzo fajny blog.. ah barcelona . pięknie ^.^
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy21:22

    http://shinybox.pl/?ref=7345802 - Plapart przepraszam że Ci tu wstawiam, ale chciałabym polecić Ci tą stronę na której w szybki sposób możesz dostać za darmo dobre kosmetyki. Nie ściemniam z tym, jest to darmowe i udało mi się już zdobyć jedno takie genialne pudełko z kosmetykami ZA DARMO. Nie kłamię. :> Mam zdjęcia paczki, którą mi wysłali z kosmetykami, które zrobiłam żeby udowodnić. :) Wystarczy, że się zarejestrujesz i zaprosisz 4 koleżanki, które również się zarejestrują i gotowe. Naprawdę polecam, warto. :) Pozdrawiam i przepraszam Cię. :D Swoją drogą jesteś piękna i uwielbiam tego bloga. :D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia :3 a Barcelona jest cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy22:50

    mam taki sam kubek . i zgadzam się z Tobą Barcelona jest cudowna i ma coś magicznego w sobie . :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy00:17

    A jak dogadałaś się z ludźmi, umiesz angielski? ; > .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. umiem, ale nie było okazji z nikim pogadać :D bo brat mówił po hiszpańsku za mnie xd

      Usuń
  32. Barcelona to cudowne miasto *.*
    W tym roku też tam jadę. Nawet uda mi się wejść na Camp Nou ;D

    OdpowiedzUsuń