29 lipca 2012

photography






20 komentarzy :

  1. Ymm.. w końcu się doczekałem ;D Ślicznie jak zwykle ;D Dobranoc <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie zdjęcie jest prześliczne :)
    ale wy jesteście śliczne :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na : http://ice-cream-and-cake-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy00:20

    Jak zrobiłaś to taki o mnie like it ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie jest mieć taką znajomość. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne ładne te zdjecia!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :) A to ostatnie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam do mnie :*
    www.wyyobraznia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy09:40

    ohoho, Plapcia w spódniczce, rzadki widok! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ostatnią fotografię-bo uwielbiam swoich dziadków, jak chyba wszyscy ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna wiązanka różnorodnych zdjęć! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy11:30

    http://www.facebook.com/pages/Dupy-densy-MMsy/325812870841283 polubiłabyś bardzo mi na tym zależy . PS. Ciekawy blog oraz muszę pzyznać ,że masz piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bawię się w takie rzeczy :)

      Usuń
  12. Niezłe zdjęcia! Klimatyczny blog :D Będę zaglądał częściej..

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy19:50

    Drugie zdjęcie kurwa wymiata <

    OdpowiedzUsuń
  14. drugie najepsze ^^ fajny post :)

    OdpowiedzUsuń