18 czerwca 2012

z N!


Właśnie jakąś dobrą godzinkę temu wróciłam ze szkoły! ze względu na nasz klasowy brak dyscypliny zostaliśmy zwolnieni wcześniej ze szkoły, przy czym nie odbyły się najgorsze lekcje! LUBIĘ TO ! Tak mogłoby być już do końca tego tygodnia. Po szkole poszłam z chłopakami do Klaudii po moją kartę, kupiłam wodę, bo ostatnio wypijam ogromne ilości i zaraz miałam autobus, także dziś na szczęście na lajcie wszystko poszło. Nawet nie mam zamiaru tknąć plecaka! Jestem głodna i o 17 ma być u mnie Monia a co do soboty, to spotkałam się z Natalsonem, jak już mówiłam. Pogadałyśmy, pośmiałyśmy się i jak zwykle miałyśmy mnóstwo tematów do obgadania! 




16 komentarzy :

  1. banalne pytanie.. ale czy te lody nestea są dobre? ;D uwielbiam napój, ale lodów nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są bardzo, bardzo słodkie !

      Usuń
  2. mniam , lody Nestea .

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15:33

    plapcia lansik na szejka ze stacji paliw. żałoooosne. -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie są ze stacji oO haha

      Usuń
  4. Fajnie ze Was tak zwolnili haha :D lody nestea <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17:37

    z jakiej cukierni macie te shake'i ? I jakie smaki wzięłyście ? /C/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja waniliowy, N. tak samo :3 z kaczorka

      Usuń
  6. Anonimowy18:20

    jak zwykle same słodkości :))
    tyle planów, a wakacje tak szybko zlecą... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOKŁADNIE ! :c

      Usuń
    2. nim się obejrzymy, to będzie końcówka sierpnia, ale co tam, cieszmy się chwilą :), szczególnie Ty, bo niedługo gorące słońce Cię wita :D, w bardzo ciepłym kraju :)

      Usuń
  7. Uroczy kotek :) Mój spędził dziś niemal cały dzień w takiej pozie - taki to ma życie, zero stresu, tylko leniuchowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oliwia21:13

    nie denerwuje cię, że niektórzy się z ciebie "śmieją" w pewien sposób?

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy19:24

    obviously like your website however you need to check the spelling on quite a few of your
    posts. Many of them are rife with spelling issues and I
    find it very troublesome to tell the truth nevertheless I will surely come back again.

    Stop by my weblog ... AntioneFGunkel

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy18:53

    With havin so much written content do you ever run into any problems
    of plagorism or copyright infringement? My site has a lot of exclusive content I've either authored myself or outsourced but it appears a lot of
    it is popping it up all over the web without my permission. Do you know any methods to help reduce content from being ripped off?
    I'd truly appreciate it.

    Take a look at my web site - NathanialZFaix

    OdpowiedzUsuń