1 czerwca 2012

for mommy ! ♥


Dzisiejszy dzień wcale nie zapowiadał się tak dobrze!

  ♥♥♥♥

34 komentarze :

  1. uwielbiam ta kawę, a ciasto wygląda cudnie, w smaku takie same?;> na wakacje tez planuje małe zmiany w woim pokoju.
    + właśnie coś tam do ciebie naskrobałam nie dawno, ale nie mam czasu wysłać jakoś..

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21:10

    Można napisać do Ciebie list, o tym co na przykład kogoś gryzie ? Jeśli nie to nie, ale fajnie było by w formie listu wylać emocje na kartkę osobie której się jakoś nie zna ale wydaję się zaufana. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:15

    każdy uważał się za dziecko ? bitch please ty jesteś jeszcze dzieckiem. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie do końca rozumiesz sens tej myśli, cóż, twój problem :) bless ya

      Usuń
  4. Ladna ta druga szafa !

    OdpowiedzUsuń
  5. jak się troche ogarnę i znajdę więcej wolnego czasu TEŻ do Ciebie napiszę, no i przygotuję coś mega, co mam nadzieję bardzo Ci się spodoba. :3 mogę zdradzić gdzieś na prywatnym, żeby dogadać "szczegóły"? :>
    +jesteś bardzo rodzinna zauważyłam, to dobrze. a ze znajomymi często wychodzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na fejsie ;3 | tak, bardzo często :)

      Usuń
  6. mmmm. pysznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny prezent, na pewno mama się ucieszyła ; > też bym chciała coś w końcu zmienić w moim pokoju... /k.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też sobie ostatnio ogarnęłam pokój, w sumie cały przemeblowałam i teraz mi tak dobrze i przyjemnie spędza sie w nim czas :) Czasem potrzeba jakiejśc zmiany :p.
    Wszystkiego najlepszego hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy22:26

    świetny nagłówek ; >

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy22:32

    PLAPART inspirujesz mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mniam cudownie wygląda to ciasto, aż szkoda by mi było je zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy23:32

    zrobiłabyś zdjęcie jak teraz wygląda twój pokój? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam takie chyba nawet !

      Usuń
    2. Anonimowy13:08

      to wstawisz tutaj?:3

      Usuń
  13. buziaki maleństwo :*

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda smakowicie! *o*

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy08:37

    Co masz dobrego na zdjęciach do picia? ; p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cappuccino :)

      Usuń
    2. Anonimowy20:01

      Na zimno? A skąd wg? ; )

      Usuń
    3. na zimno, biedra

      Usuń
  16. Przepysznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  17. mniam<3!
    ___
    super blog, obserwuję i zapraszam do mnie;))

    OdpowiedzUsuń
  18. robisz niesamowite zdjęcia! *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy20:02

    Heyy, jakie masz obiektywy? I w czym przerabiasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kitowy, w wielu programach

      Usuń
    2. Anonimowy21:20

      18-55? A w jakich na przykład? ; )

      Usuń
  20. Anonimowy20:14

    Jak ty wywijasz grzyweczke?

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy16:47

    widziałam, że kupować conversy ze stronki supersklep.pl i dlatego takie małe pytanie, ile czekałaś na paczkę mniej więcej, pamiętasz może? ;)

    OdpowiedzUsuń