28 maja 2012

with my brothers





33 komentarze :

  1. czas tak szybko leci, że spokojnie zanim się obejrzysz już będzie 11 lipca. Gdzie kupiłaś tę koszulkę? :) Jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. h&m, jakiś ostatni rzut chyba

      Usuń
  2. Anonimowy17:09

    no czesc :) pytanie mam... jak zrobilas teraz ta grzywke, ze jest tak wywinieta?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie, jak zwykle, wysuszyłam włosy, zawsze inaczej się układają

      Usuń
  3. świetne zdjęcia! ;o te żółte kwiatki są cudne *-* ahhh, poluję na takie same buty jak ty masz! conversy miętowe, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepysznosci! :) Fajna fotorelacja ;) Pozdrawiam, w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18:19

    na jaki kolor chciałabyś teraz pomalować pokój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki jak mam mi pasuje ;3

      Usuń
  6. Anonimowy18:23

    świetnie się ubierasz i śliczna jesteś ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18:24

    ten najmniejszy chłopak na zdjęciu jest bardzo słodki ;D
    mają świetne czapki , bardzo mi się takie podobają xd

    OdpowiedzUsuń
  8. oo fajny wypad miałaś :) fajne zdjęcia, takie pozytywne ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. czy ty masz takie zielonkawo - niebieskie słuchawki z sony ??
    jeśli tak to pozdrawiam ^^
    mam takie same ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. *___*
    Kurczee,kurczee,Jaki on ładny <3
    Ten ten w szarek koszuli.
    ps. Świetne zdjęcia- pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy21:40

    chce miec takiego chłopaka jak matson.xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka Ty jesteś ładna, chłopaki też.. Pozazdrościć tylko urody *.*
    + dopiero zaczynam blogować, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy21:46

    daj namiary na tego starszego :O

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem, czy już to gdzieś pisałam, ale muszę jeszcze raz: masz ślicznych braci! *-* A chabry mają taki śliczny kolor, że aż awwww. : 3

    OdpowiedzUsuń
  15. hejka :D prowwadzisz niesamowitego bloga!!!! :D
    zdjecia są cudne - MASZ MEGA TALENT!!! :)
    dodaję do obserwowanych i będzie mi bardzo miło jak tez mnie dodasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. jednym słowem wyjazd udany! ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy06:36

    gdzie oni kupują te czapki ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy11:43

    na 3 zdjecie
    tak pomyslalam ze mozna by bylo jeb*ac tongue web'y :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy14:46

    fotki cudne <3 jak zawsze ;)
    talent masz pozazdrościć i jeszcze taka śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdj. ;)

    A wiem, co czujesz. Też to mam jak się nie nauczy na coś ważnego ;c

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy16:56

    mam taką samą bluzkę :)
    http://3.bp.blogspot.com/-5Ioru6BUezA/T8OQJEGO3iI/AAAAAAAAEyY/OuVU1oQcRcc/s1600/DSC00318.
    uwielbiam czytać twojego bloga i oglądać twoje zdjęcia :33333

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia :)
    gdzie przerabiasz fotki?

    OdpowiedzUsuń
  23. sama ścinasz grzywkę?
    czy chodzisz z nią do fryzjera :D ?
    a ona Ci się sama tak fajnie układa czy coś robisz :D ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Awwwww ale fullcapów chłopaki mają!

    OdpowiedzUsuń