12 maja 2012

BANANA CAKE






31 komentarzy :

  1. http://allegro.pl/modne-trampki-tenisowki-mietowe-dunnes-39-nowe-i2327091909.html kiedyś coś mówiłaś o takich trampkach, więc pomyślałam, że podeślę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakieś małe

      Usuń
    2. Anonimowy22:50

      a podobają Ci się? :)

      Usuń
  2. Shake *_* o mniam <3 Dobra mniejsza... ej jak usunąć te ramki białe dookoła zdjęć? Please, odpowiedz bo szukam w necie i nie mogę znaleźć. Może źle szukam ale kit.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pamiętam tego, robiłam rok temu ponad.. serio

      Usuń
    2. Ok dzięki że chociaż napisałaś że nie pamiętasz czy coś... bo niektórzy nawet nie raczą napisać że nie pamiętają:)

      Usuń
    3. dzięki że chociaż napisałaś że nie pamiętasz, bo niektórzy nie raczą w ogóle coś napisać:)

      Usuń
  3. dasz przepis na sałatkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:27

    mogłabyś napisać jak robisz takiego koczka? bo też robie ale mi kompletnie inny wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może uda mi się to nagrać

      Usuń
  5. kiedy kupowałaś shake`a? są jeszcze w lidlu? po ile? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj, są na bank! ;) jakieś 2, 3 złote ?

      Usuń
    2. Anonimowy07:54

      a na jakim dziale go znalazłaś ?

      Usuń
  6. Anonimowy22:02

    ile robisz zazwyczaj warkoczyków żeby wsyszedł taki efekt jak na poprzednim poście?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy22:13

    narobiłaś tylko smaka na ten tort, no cóż musze kiedyś zrobic :D da sie go zjeśc? xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy23:01

    ej po co poszłaś na policyjną skoro uwielbiasz gotować i nieźle ci to wychodzi ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, co ? oO nie! nienawidzę kuchni! ^^ ja tylko tak czasami xd

      Usuń
  9. http://voguexo.blogspot.com/ wbijj . Chciałabym prowadzić blooga tak jak ty ; o < 3 . Boskii jestt < 33 i ty teeż : *

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo. ;D Musze spróbowac tego ciasta. wyglada przecudnie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy10:53

    Te karteczki/banana itp. zrobiłaś w Photoscape?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak smakowicie wygląda! : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog!
    Zapraszam do mnie na nowości:)
    www.fancyrelish.blogspot.pl
    będzie mi miło jeśli wpadniesz częściej i zaobserwujesz :)
    + robię nagłówki

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmm...brzmi tak pysznie,za bardzo nie lubię bananów,ale spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. hahah ,spróbuję zrobić :D
    wygląda ładnie ,czyli dobrze smakuje xd <3

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wygląda! i świetnie smakuję, wczoraj nie miałam co robić, więc postanowiłam przyrządzić ten torcik wg. twojego przepisu. ;) polecam! przepyszny.^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy01:38

    czy będzie duża różnica jeśli nie dam gałki muszkatołowej?

    OdpowiedzUsuń