6 maja 2012

green garden





17 komentarzy :

  1. Cudne zdjęcia, kocham wiosne miedzy innymi za takie widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 6 zdecydowanie najlepsze ! ;D świetnie na tym zdjęciu uchwyciłaś światło.

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne zdjęcia wykonujesz! jaki posiadasz sprzęt? odpowiedz u mnie na blogu ;d


    obserwuje i będzie mi miło jeśli ty też zaobserwujesz. zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko sony alpha 390 :3 póki co

      Usuń
  4. wiosennie. piękne zdjęcia. blog bardzo dobrze prowadzony. trafiłam tu przypadkiem. obserwuję. myślę, że wpadniesz: notodrummerz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaż kiedyś swoje rysunki ! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się, kiedyś chyba pokazywałam

      Usuń
  6. Śliczne te fotki <333

    Zapraszamy do nas , blog o naszym śmiesznym życiu . Wejdź i się pośmiej ;D . Jeśli ci się psodoba to wpadaj częściej i zostaw po sobie jakiś ślad <333


    http://miki-czad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzisiaj też muszę zajrzeć trochę do książek. Przez całą majówkę otworzyłam tylko zeszyt do woku :p
    Ładne zdjęcia:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy16:09

    To zdjęcie 4 od końca z tymi prawdopodobnie tulipanami ( bo nie wiem co to za kwiaty , wyglądają
    trochę jak tulipany ) . A więc to zdjęcie jest
    po prostu Maaagiczne ! : 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam twoje zdjecia. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jest dzisiaj tinychat o 18 ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie zdjęcia robisz.!.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://life-as-a-drug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś otagowana u mnie na blogu :) http://sekrety-serduszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy17:28

    6 zdjęcie najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy15:17

    Magnificent beat ! I would like to apprentice whilst you
    amend your website, how could i subscribe for a blog website?

    The account aided me a acceptable deal. I were tiny bit familiar of this your broadcast provided vivid clear idea

    my web-site DoretheaKRevalee

    OdpowiedzUsuń