19 maja 2012

with M






33 komentarze :

  1. super zdjęcia
    podziwiam twojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne zdjecia. :D Macie podobne pary butów. :D A czy ty na 9 zdjeciu od konca plujesz Frugiem (Haha. Nie wiem jak to sie odmienia.) czy mi sie tylko wydaje. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie świetne zdjęcia ;o <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:26

    można wiedzeć jak zrobiłaś takie zakładki, np. blog, o mnie, kontakt itp.? bo już męcze się z tym od dawna i nie mam pojęcia jak to zrobić ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurde, żebym ja jeszcze pamiętała, to ponad rok temu było i szczerze mówiąc nie mam pojęcia :D

      Usuń
  5. Anonimowy13:30

    http://supersklep.pl/vans/i124205-buty-vans-authentic-navy
    podobają Ci się? :)
    + świetne te zdjęcia! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykłe ;) w sumie jeszcze bym brała

      Usuń
  6. Anonimowy13:40

    jak przerobiłaś to zdjęcie nad napisem "haha, jakoś to tak wygląda inaczej niż powinno, ale beka ! :D"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nałożyłam warstawami

      Usuń
    2. Anonimowy14:16

      a w jakim programie ? :D

      Usuń
  7. Fajne te z oklularami! Bardzo mi sie podobaja te zdjecia, widac, ze bawuilyscie sie fajnie ;) Pozdrawiam, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy14:19

    Śliczne jesteście : )
    i śliczne zdjęcia .
    Mam pytanie . Czy tą grzywkę pryskasz lakierem ?
    A i które twoim zdaniem bejsbolówki są lepsze -
    z kapturem czy bez ? bo coś chyba gdzieś pisałaś że
    z kapturem są beznadziejne .

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy15:40

    Przerabiasz jakoś zdjęcie? Dajesz im żywość czy coś, jak tak to jakim programem? (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żywość czasem tak :) jeśli tego wymagają

      Usuń
    2. Anonimowy15:04

      Możesz powiedzieć jakim programem ?(:

      Usuń
  10. Anonimowy15:40

    kocham takie zdj ; ) uśmiech się pojawia na twarzy , jak widac tak wspaniałe przyjaciółki <33

    OdpowiedzUsuń
  11. o , jakie fenomenalne zdjęcia!<3.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy17:07

    zdjęcia śliczne jak zawsze :):)) masz talent ! :)
    ubrałyście się tak samo super to wygląda ;)
    życzę wam żeby wasza przyjaźń trwała jeszcze dużej :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia,
    mieć taką osobę od dawna i ufać jej to coś świetnego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy20:33

    Moni oprawki od oksów są kremowe wpadające w jasny brąz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:33

    Jaki napis widniejej na bluzce koleżanki?

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy21:20

    co zrobić jak mi żadne zdj. nie chce sie dodac na bloga ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a skąd ja mam wiedzieć ?!

      Usuń
  17. Anonimowy11:55

    Widziałaś to? :)
    http://www.youtube.com/watch?v=m6xbjZvCpXE&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  18. Love it darling!! maybe we can follow each others blog?! XoXo

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy17:50

    Ja podziwiam twój blog i ciebie ! a w jakim prgramie przerabiasz fotkii ? ;*

    OdpowiedzUsuń