5 maja 2012

photo time





♥♥♥

38 komentarzy :

  1. Anonimowy22:00

    Czyżbyście były w Węgrzynowie? Czy może moje oczka się mylą?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy22:01

    Ale fajnie u Ciebie, dużo zieleni czego u mnie brakuje ... a właśnie kiedy post o tych tajemniczych zeszytach bo pisałaś że ujawnisz coś. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. BEDNAREK ; ) !
    oglądamy za tydzień ? xd
    uwielbiam zabawy z yorkiem mojej przyjaciółki , przezabawny psiak<3
    + wasze oczy hipnotyzują O.O

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22:09

    kto to s ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22:16

    komu kibicowałaś w bitwie ?
    według mnie to super że wygrał Kamil :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm sok jabłkowy <3.
    robisz zbyt fajne zdjęcia! ;c ;pp

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zielonoo ♥♥♥♥♥♥♥
    kwiatka nigdy nie widziałam ,ale masz racje piękny.

    OdpowiedzUsuń
  8. York <3 ;)

    Świetne zdj.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy00:06

    mam pytanie ;> gdzie kupiłaś takie świetne okulary ? czy to orginalne ray-banki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam pewien sklepik w którym zawsze kupuję tylko okulary ;3

      Usuń
    2. nie, to nie oryginalne ray-e

      Usuń
  10. słodziutki piesek, super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy03:58

    osz dasz przepis na to cioasto ?? *-* please

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedzmy że dam, jak go zrobię od razu w poście pokażę :)

      Usuń
  12. Jakie ladne zdjecia. ;o

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy10:03

    kto wygrał, bo nie oglądałam ? (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:19

      już wiem, oglądałam powtórkę(: ale mega się cieszę że Kamil, kibicowałam mu <3

      Usuń
    2. ja również :)

      Usuń
  14. Nie napisałaś do czego zeszyty : c

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy10:43

    Pierwsze twoje zdjęcie z okularami najlepsze :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy psiaczek! Ojjj wyglada smacznie, wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy12:30

    http://2.bp.blogspot.com/-hqy2qvdrVNQ/T6WAyWAXawI/AAAAAAAAEYg/r7ZigB62mJQ/s1600/DSC07979-vert.jpg zdj nr2 - cały czas masz takie same zdj, z profilu, albo jak się śmiejesz to zasłaniasz twarz jak jakaś psychiczna, zmień coś w tych zdj, bo wszystkie są identyczne. chcesz zrobić z siebie gwiazdę na tym blogspocie piszesz jak nie wiadomo kim byś była :x a na fbl zupełnie inaczej. OGAAAAAAAAAR!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy17:42

    oglądasz x factor? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy18:50

    Można zapytać skąd jest twoja koszula ?
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy12:15

    Jak siostrzyczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy11:58

    Great web site. Plenty of helpful information here.
    I'm sending it to some friends ans additionally sharing in delicious.
    And certainly, thanks for your sweat!

    Feel free to surf to my weblog CraigZDaloisio

    OdpowiedzUsuń