22 maja 2012

with K





48 komentarzy :

  1. ty ciągle jesz słodkości, a masz taką boską figurę. zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy22:21

    "hehe, włoski"
    hahaha, padłam : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22:23

    Skąd Pacia ma koszulkę ?
    Te lody są pyszne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja :) nie wiem, na metce jest scooby-doo

      Usuń
  4. prosze powiedz co robisz ze tak ci sie fajnie uklada grzywka? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22:50

    Wiesz może gdzie dostanę taki lakier do paznokci jak ma Pacia ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w każdej drogerii

      Usuń
    2. Anonimowy23:18

      byłam w 5-ciu + rosmanny i nie ma

      Usuń
  6. o jacież pierwszy raz w życiu natknęłam się na takiego samego bloga jak ja mam :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:37

      hahaahhah to żart? co w tym blogu jest podobnego? blog plapci jest świetny a u ciebie nie ma nic ciekawego -.-

      Usuń
    2. może dlatego że dopiero go założyłam ;d ale osobiście chodziło mi o kolorystyke ;)

      Usuń
  7. Anonimowy23:05

    co Pacia mówi w ostatnich sekundach filmiku ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy23:30

    Hehe włoski ;) Fajnie, że dodajesz filmiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy06:51

    jesteście strasznie podobne do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy07:08

    Hi~ Skąd wy macie takie koszulki? w senie takie wiece, luźne? To sa chlopiece, czy jak ? Gdzie kupujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. damn, wszędzie takie dostaniesz

      Usuń
  11. Anonimowy09:04

    co pacia tam na końcu mówi? :D ja zrozumiałam STRUCLA hahaha xd
    świetne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny filmik a zdjecia swietne jak zawsze !

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam twoje zdjęcia ! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy15:51

    http://kaarmil.blogspot.com/



    :OOOOOOOOOO jaka kopiara z niej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:49

      naprawdę nie masz co robić?
      ta dziewczyna nie k o p i u j e Pauli zrozum.
      zazdrościsz jej czy co?

      Usuń
    2. Anonimowy18:07

      szkoda tylko, że to Ty karmil to piszesz :D hahahaha. Widać że nie wyczuwasz kopiarstwa. Gołym okiem to widać. No cóż..

      Usuń
    3. Anonimowy18:36

      nie żeby coś, ale ja jednak myślę, że trochę kopiuje. Plapart niedawno miała podobny nagłówek, jak tamta dziewczyna. teraz tamta ma taki sam kubek, jak obecnie Plapa. na początku notki tamta laska pisze "Hiho", "Hi!", tak jak Paula.robi sobie takiego samego koka, z kokardką. dodaje podobnie robione zdjęcia.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. jajku , te wszystkie anonimki- na każdym portalu , przyczepią się do każdego i piszą rzeczy z dupy wyjęte.połowa osób na spocie ma podobne elementy w nagłówkach , połowa robi zdj.w podobnym stylu , połowa robi sobie koka z kokardką.nie macie co robić to zajmijcie się czymś poważniejszym ,niż dziecinnym pisaniem z anoników.see ya

      Usuń
    6. Anonimowy17:02

      hmmm... A nie uważasz, skoro to nie pierwszy raz ktoś zwraca uwagę na temat twojego bloga względem bloga "PLAPART" ? Bo to chyba trochę daje do myślenia... coś musi w tym być skoro tyle osób zauważa kopiarstwo :)

      tyle na ten temat.

      Usuń
  15. świetne zdjęcia, super kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy16:57

    flenfucla co to znaczy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, chyba ta kobieta miała na myśli koka ;o

      Usuń
  17. super blog:)
    obserwuję i liczę na to samo
    zapraszam na minkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy19:00

    Ej wiesz może gdzie Pacia kupiła tą bandankę ,bo już od dawna szukam i nie mogę znaleźć ?;D Z góry dzięki za odpowiedź;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moja ban. mam ich mnóstwo ;)

      Usuń
    2. kupiłam w jakimś sklepiku na mieście, w sumie nawet nie firmowy ani nic ;) nie wiem jak to nazwać nawet

      Usuń
    3. Anonimowy13:49

      Aha dzięki ;)

      Usuń
  19. Pacia ma taki śliczny głos gdy mówi : drabina? w mieszkaniu` ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. umieszczaj jak najwięcej filmików :) na tym z koczkiem nie dość że muzyka świetna (piosenki słucham tak często jak sie da) to jeszcze w końcu nauczyłam sie koka robić :) wychodzi mi on różnie ale zawsze efektownie wygląda , genialna jestes ! ;* z poważaniem - emisiakk ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy21:13

    ale jesteście do siebie podobne O_o
    uwieeeeeelbiam czytać Twojego bloga ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy21:37

    - hehe włoski .
    - myślałam , że na nogach .
    hahaha ; D

    OdpowiedzUsuń
  24. Pacie jest śliczna *-*
    no i Ty też, mrr.<3

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy13:02

    jaki rozmiar vans'ów? ;>

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy21:05

    fajniee czyta sie Twojeego bloga :d luuuubie to :)

    OdpowiedzUsuń