31 maja 2012

17 days to end school


 aparat i na działki ! ♥ 



28 komentarzy :

  1. Anonimowy20:23

    jak idziesz jutro na rolki to nagrasz filmik jak przez coś przeskakujesz? :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:33

    Gdzie najcz. sie ubierasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jeny, nie mam pojęcia

      Usuń
  3. woooow, u ciebie już owoce takie czerwone ;O ja mieszkam w górach i wszystko jeszcze zielone albo pomarzło jak co roku zresztą, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W czym robisz nagłóweK? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różnie, nie mam jednego programu ;)

      Usuń
  6. Cudowne zdjęcia kwiatów, uwielbiam takie :3

    OdpowiedzUsuń
  7. trzeba wytrzymać, jeszcze niecały miesiąc i wakacje ;d uwielbiam twoje zdjęcia, masz talent : D /k.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21:40

    jakim cudem ty robisz takie ładne zdj. ? Przerabiasz je ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, czy ja wiem, trochę nasycam

      Usuń
  9. wow! świetny ten nagłówek ! ; )
    no i ładne zdjęcia ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Zarąbisty nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten nowy nagłówek :) Czekam z niecierpliwością na filmik z Wa-wy :D!
    Śmigasz jeszcze konno?

    OdpowiedzUsuń
  12. O ... musiała być świetna zabawa aparatem XD
    Boski nagłówek . ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy15:27

    Śliczny nowy nagłówek ! skąd taka czcionka, jest na photoscapie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chyba, inaczej to robiłam ;3

      Usuń
  14. piękne zdjęcia *...*
    narobiłaś mi ochoty na truskawki, albo shake/koktajl z truskawek :3

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się ta miętowa szopa/mały domek? nie wiem co to, ale zdjęcia świetne :)

    zapraszam do mnie + zostałaś otagowana na moim blogu:3

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy20:33

    Twój blog mnie uzależnił serio! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. robisz NIESAMOWITE zdjęcia! :oooo ♥
    świetny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne zdjęcia. :} Obserwuję, świetny blog :) Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwóje twój blog od dłuższego czasu i bardzo mi podoba.;D
    zapraszam na mój blog. http://partchocolat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń