4 maja 2012

trip to Ciechanów






71 komentarzy :

  1. Anonimowy19:56

    Twoja mama jest szczuplutka. :O jak ona to robi ? Ćwiczy coś ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, ćwiczy często dość i jeździ na rowerze :)

      Usuń
  2. Anonimowy19:58

    Ile twoja mama ma lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez przesady :)

      Usuń
    2. Anonimowy20:17

      Patrząc na twoją mamę z tyłu wygląda na 20 ! :D

      Usuń
    3. Anonimowy20:18

      No co? Pytam się tylko.

      Usuń
    4. Anonimowy21:56

      jezu twoja mama to laska :D
      fajna koszula, ona specjalnie jest taka duża :D ? czy zapożyczyłaś od taty XD ? ;p

      Usuń
    5. specjalnie, ja lubię taki luz mieć w ubraniu :)

      Usuń
  3. strasznie ładny ten Twój kok : > mi nigdy nie chce wychodzić :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20:01

    to na serio Twoja mama? O.O jej, myślałam, ze to zdjęcie jakiejś młodej, kilkunastoletniej dziewczyny. :) z tego co widać Twoja mamusia ma świetną figurę i nieźle się ubiera! :D
    słodki ten chłopczyk :)
    ja już dawno poluję na taką torbę z adidasa :p

    świetne zdjęcia natury + fajny koczek i słodka kokardka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy07:52

      no to pozazdrościć, Twoja mama ma lepszą figurę i styl niż niejedna nastolatka :3 :)

      Usuń
  5. Anonimowy20:09

    byłam w tym zamku i nad tą rzeką *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy20:14

    czym się zajmuje twoja mama ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy07:49

      ej, no ludzie, ogarnijcie :) bez przesady, co was to interesuje ile jej mama ma lat, co robi, gdzie pracuje?

      Usuń
  7. jak zobaczyłam to zdjęcie myślałam, ze to jakaś twoja rówieśniczka czytam dalej i czytam o to mama :o serio z tyłu wygląda tak chudziuśko że o jejciu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna wycieczka, u mnie pogoda na to nie pozwoliła ;c czekamy na zdjęcia z następnych zakupów ; >-

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia.;)
    ładna dziewczyna z ciebie.^^
    ciaastka wyglądają smakowicie.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chcę taką torbę:) Zdradziłabyś mi cenę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem.. nie mam pojęcia ile ona kosztowała, bo mama kupowała, a nie było

      Usuń
  11. Anonimowy20:32

    do czego te zeszyty?

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy20:48

    W jaki sposób zaokrąglasz zdjęcia ? ; *
    + cudne zdjęcia. ; *

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy20:53

    te zeszyty to na pamiętnik?

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy20:57

    jeeejku, myslałam, że to Twoja siostra, a nie mama. ; D

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:58

    Ale twoja mama jest modna .. ;) Jak widać .. ;p Żeby moja taka była ..;p Ile kosztowała ta torba z adidasa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nie jest modna, ja ją ubieram xd nie wiem

      Usuń
    2. Anonimowy22:34

      Ty ją ubierasz ? Moja mama masakra .. :/

      Usuń
  16. Anonimowy21:02

    mam rodzinę w ostrołęce.:3

    OdpowiedzUsuń
  17. Będziesz w tych zeszytach robić notatki w Hiszpanii ;D?
    Podoba mi się ten Twój koczek :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie to, ale dobry pomysł :o

      Usuń
  18. ile km masz do Ciechanowa a ile do Ostrołęki? bo chyba mieszkamy niedaleko siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mniej więcej mogę powiedzieć czasowo, do Ciecha jadę jakieś 30 minut, do Oki koło półtorej godziny pewnie

      Usuń
    2. Anonimowy21:11

      Do Ołki 1 godzinę się jedzie. :)

      Usuń
  19. Anonimowy21:29

    twoja mama blondynka nie była?

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy21:30

    no nie wiem po co ci te zeszyty,powiedz ; p

    OdpowiedzUsuń
  21. szukałam kiedyś takiej torby, ale po długim rozglądaniu się za nią zrezygnowałam xd
    zeszyty..hmmm.. na rysunki ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden z nich tak! :)

      Usuń
    2. + Kubuś Puchatek - mój bohater z dzieciństwa ^ ^

      Usuń
  22. Anonimowy21:49

    twoja mama wygląda bardzo młodo xd
    wiem , że widać ją tylko od tyłu ale i tak ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. ach już widzę gdzie mieszkasz :) w takim razie dzieli nas 80 km:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy22:06

    Bardzo często jeżdzę do Ołki na zakupy do centrum handlowego.Świetny jest. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiec ;) owszem

      Usuń
    2. Anonimowy21:10

      Oj tam oj tam ;p

      Usuń
  25. Anonimowy22:08

    twoja mama wygląda z tyłu jak nastolatka poważnie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy22:32

    Mam taką samą torbe z adidasa tylko że niebieską : )
    Ani razu jej nie użyłam , nwm czemu : )
    wypada ją nosić do szkoły ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym nie nosiła, raczej coś takiego jak ręczniki i inne rzeczy na plażę, kupiłam ją z myślą o plaży głównie ;)

      Usuń
  27. swietne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zostałaś u mnie otagowana ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy00:28

    Do tej nowej Galerii tam jedziesz?

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy08:43

    mogłabym wiedzieć skąd ta bluzka?:) i czy jeszcze jest dostępna w danym sklepie..

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam z lekka głupie pytanie, bo bardzo podoba mi się twój Blog (układ szablonu) jaki wybrałaś.?. To jest tu prawda.?. http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=8226711344493509823#template Widok dynamiczny ten pierwszy .?.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia !: )
    Ciastka wyglądają smakowicie.. a chłopczyk i koczek .. cudowne xd : D

    pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  33. Niektóre zdjęcia są naprawdę bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia i fajnie Ci w koczku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia i fajnie Ci w koczku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy15:12

    tak, o koszule

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy17:45

    hej, ja mam pytanie.
    chcę założyć bloga i bardzo podoba mi się układ jak w Twoim. mogłabyś mi powiedzieć jak robić takie zakładki jak Ty masz? m.in. chodzi mi o "o mnie", "like it"... nie umiem sobie z tym poradzić. :)
    byłabym wdzięczna, gdybyś pomogła.

    ps. bardzo lubię Twoje zdjęcia, mają taki fajny klimat, miły dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy21:29

    o kiedy będziesz w Ostrołęce? i tak szczerze nie ma tam nic ciekawego hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba dobrze szukać :) za tydzień

      Usuń
    2. Anonimowy22:07

      No to powodzenia w szukaniu, jak Ciebie zobaczę to ci machnę!

      Usuń
  39. Anonimowy22:37

    nawet znalazł się miss mokrego podkoszulka! :3 hahahaha ♥
    jeden już wiemy, że na rysunki... hmm... a drugi do szkoły? ;o

    OdpowiedzUsuń