21 maja 2012

sunny everywhere


Cały dzień znowu spędziłam w towarzystwie Moni





44 komentarze :

  1. przez ciebie mam chęć na ARBUZA o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy23:08

    GDZIE KUPILAŚ TA KOSZULKE? JEST ŚWIETNA! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fishbone, chyba tak to się pisze, ona nie jest w sumie moja, znaczy już tak ;)

      Usuń
  3. Anonimowy23:21

    masz takie same conversy jak moja koleżankaa < 3
    miętowe *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy00:04

    wpadniesz na dyskoteke w czwartek do Makowa Mazowieckiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahhaahahahahahahaha nie

      Usuń
  5. Anonimowy13:26

    kupujesz czasami ubrania w second handach:)?

    fajne foty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy13:27

    fajne masz włoski *...*
    co robisz z nimi po umyciu :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy czy chcę mieć proste czy kręcone, czy może fale

      Usuń
  7. Arbuz ! ♥.♥
    Cudne conversy ! To one byly w pudelku? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy08:12

      dasz link gdzie kupiłaś? koniecznie.:D

      Usuń
  8. Anonimowy14:45

    kiedyś wspominałaś, że Tobie się conversy nie podobają, skąd ta zmiana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama nie wiem, chyba się przekonałam

      Usuń
  9. jakieeeeeee conversyyyyy *-* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. heh ;)
    pisałam ci pod ostatnim postem, takie jasno-niebieskie converse'y mi się marzą ^^
    wygodne ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy15:23

    gdzie kupiłas rolki ? sorry ze pytam nie do tego zdjecia <3 ale odpowiesz ? prosze bo są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  12. przezajebiste zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna koszulka. No i świetne buty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Narobiłaś mi ochoty na arbuza *_*

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam arbuza! świetny kolor conversów <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy18:58

    gdzie kupiłaś okulary? ;) ładnie ci w nich ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy19:32

    Masz fajne conversy ^^ Długo je masz ?

    OdpowiedzUsuń
  18. miętowe conversy <3 po weekendzie będą też moje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gdzie przerabiasz zdjęcia? i jak? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy21:19

    a czy to nie ty mówiłaś, że wolisz vansy, bo conversy to zwykłe trampki, tyle, że ze znaczkiem? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo tak jest, ale nie mogłam się zdecydować na vansy jakoś

      Usuń
  21. Anonimowy21:51

    Ja mam takie conversy jak ty, ale porwaly mi sie krotko trwale sa, ale na poczatku swietnie wygladaja :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy21:56

    super ze mowilas ze nie lubisz conversow ale spoko.. coraz czesciej zprzeczas sama sobie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. japiernicze.. znowu.. ogarnij się, nie muszę tutaj pisać ciągle tak podobają mi się, a jesli mi się od podobają to napiszę, a może nie napiszę, ale nie jednak napisze bo będą wonty że nie napisałam, ogar, nie muszę pisać o każdej zmianie zdania na dany temat, a mi dość szybko się zmienia

      Usuń
  23. Anonimowy22:36

    gdzie kupowałaś buty ? :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy13:59

    heey ,eej a moglabys zrobićjakis filmik twojej okolicy albo jakis dzien za zakupach ;D czy w szkole czy cos : ) ale taki dłuzszyy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy15:03

    hej;3 gdzie kupiłaś bluzeczke?

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy17:21

    chyba każdy już ma takiego koloru conversy ..

    OdpowiedzUsuń