23 kwietnia 2012

ice cream


zdjęcia z Pułtuska z wczorajszego wypadu





45 komentarzy :

  1. Anonimowy18:04

    Jaki masz rozmiar buta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 39/40 zależy od buta, bo różne rozmiarówki są

      Usuń
  2. Anonimowy18:06

    swietne zdjecia:) uwielbiam te lody haha ^^ gdzie kupilas ten piekny sweterek?*.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty zawsze takie pyszności wstawiasz i mi smaku robisz! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18:33

    jak ty tak z mamą podróżujesz to twój tata co wtedy robi?:D + świetne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak to co? w pracy jest na przykład :D

      Usuń
    2. Anonimowy07:52

      w niedzielę pracuje?:D

      Usuń
  5. Mogę wiedzieć skąd masz tą torebkę? Bo widziałam chyba takie w Reserved:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia i ciekawy blog :D
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. urocze kokardki <3<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19:30

    dodasz zdjęcie ze swoją mamą? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie taaaak :3

      Usuń
    2. Anonimowy21:08

      Dodaj zdjęcie mamy tak jak ją dobrze widać:D W następnej notce:P

      Usuń
    3. dodam kiedy uznam że chcę dodać :)

      Usuń
    4. Anonimowy08:00

      http://3.bp.blogspot.com/-rYUsFKaFRgo/Tc-5-9ylj2I/AAAAAAAAAWw/Jkl_rPvISII/s1600/DSC02424.JPG

      macie tu kawałek :3

      jak się chce, to można znaleźć jeszcze kilka takich zdjęć na blogu, no ale..

      Usuń
  9. mmm... truskawki ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. o, jeśli się nie mylę to chyba ten kotek Tofino :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy20:34

    Hej, powiesz ile masz wzrostu i ile przy tym wzroście ważysz, bo chudza jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy21:12

    Awww, świetne kokardki! Można wiedzieć skąd?:>

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy21:15

    masz troche krzywe nogi?

    OdpowiedzUsuń
  14. M... pyszności xD
    Lubie takie wypady z mamą ; ]
    Boskie kokardki - podobnych szukam

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy09:20

    A to zdjęcie z kotem gdzie widać tylko twoje nogi too ..
    do tych czarnych tenisówek nie zakładasz skarpetek ?
    no chyba że masz a ja nie widze ; d
    a poza tym to super post : D
    Uwielbiam takie lody * .. *

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy09:23

    Kurde ! : D Ty tyle jesz a taka chuda jesteś .
    Jak ty to robisz ? haha ; pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jem dużo

      Usuń
    2. Anonimowy09:22

      lody ,frytki ,ciastka i tp.
      I to nie dużo ? ; D
      Ty chyba musisz dużo się ruszać i tak to wszystko spalasz.
      Dlatego chuda jesteś .

      Usuń
  17. Anonimowy09:45

    gdzie kupiłaś ten t-shirt?
    odpowiedz mi normalnie , nie nabijaj komentarzy odpowaidając typu : 'nie wiem '.

    fajne zdjęcia;).
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i proszę, nie mów mi jak mam odpowiadać na komentarze, to trochę irytujące ;)

      Usuń
    2. Anonimowy16:10

      dzięki za odpowiedź :)
      Bardzo Cię przepraszam :((

      Usuń
  18. Jak ja kocham Pułtusk! <3 mam do niego aż 130 km, ale i tak lubię tam jeździć. Mam nadzieję, że Tobie też się tam podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. To widzę, że wyjście z mamą całkiem Ci się udało! Pyszne jedzenie, słodkie lody, piękny zakup i urocze zdjęcia. Me gusta.

    OdpowiedzUsuń
  20. moja mama też tak ma, moja lustrzanka to dla niej czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy08:10

      haha widzę, że nie jestem sama :D

      Usuń
  21. Anonimowy11:44

    gdzie kupiłaś torebkę, sweterek, bluzkę?

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy18:51

    Gdzie kupiłaś tę torebkę.To dla mnie naprawde wazne.;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy10:54

    ale żeś mi narobiła ochoty na lody <3 w ogóle, to masz świetne zdjęcia, ale zapewne słyszałaś to już setki razy ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy22:36

    Odpowiedz gdzie kupiłaś torebkę. please.;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy21:15

    Mam taką samą bluzke <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń