12 lutego 2012

ODPOWIEDZI


  co masz w swojej "kolekcji" the simpsons...jakieś gadżety, ubrania ?
tak więc jeśli chodzi o siompsonów, to mam wiele rzeczy z nimi związanych,
od koszulek, poprzez spodenki do spania, aż po jakieś tam obrazki czy rysunki.
ogólnie nie zbieram gadżetów z nimi, tylko jeśli coś wpada mi w ręce, to jup.

korzystałaś z jakiś książek do nauki fotografii?
pewnie że tak! czytam wiele o fotografii, jeśli nie książek, to na necie,
zawsze wynajduję jakieś rzeczy czy pojęcia które chcę znać.

 skąd czerpiesz inspiracje na zdjęcia i ubiór?
ja nie czerpię inspiracji, oczywiście oglądam czasem stronki typu loveit itp.
ale raczej staram się nie brać przykładu z niczego, kieruję się sobą w 100%

ulubiony smak fugo i znienawidzony?
ulubiony jest biały, później różowy, znienawidziłam zielony,
od czasu kiedy trafiły mi się w nim jakieś zielone kawałki ;o

masz rodzeństwo ?


mam tylko rodzeństwo cioteczne, jestem jedynaczką

 gdzie kupiłaś lampki co masz nad łóżkiem i przyklejałaś je na taśmę ? 
nie pamiętam gdzie były kupowane, są od wakacji nad moim łóżkiem,
nie na taśmę, tylko było kilka gwoździków, więc to wykorzystałam..
ale i tak je w wakacje przewieszam na sufit, bo planuję coś innego na
ścianę nad łóżkową, a lampiony mi komplikują sprawę ;d

na co przyklejałaś zdjęcia nad biurkiem ? taśma ?
zdjęcia nad biurkiem, tak samo jak plakaty i inne duperałki w moim
pokoju, są przyklejane na specjalne gumeczki, UHU patafix, można
je dostać na przykład w rossmanie ( nie wiem jak się pisze :D)

masz raczej taką bladą twarz?
nie mam bladej twarzy, mam taką normalną

co robisz, że Twoje włosy są takie proste, i sie nie przetłuszczają ? 
moje włosy wcale nie są takie idealne jak może się wydawać, często
wkurzam się na wiatr, który roztrzepuje mi je, a później mam tragicznie
przygładzone.. ;o pfe, są proste jakoś z natury, nic z nimi nie robię prócz
tego że myję je no i suszę jakieś 10 minut po tym :3

Planujesz zmianę fryzury na doroslejszą? Jaką i kiedy?
nie planuję

Oglądałas kiedyś hannah montana? Kupujesz bravo?
pewnie że tak, kto nie chciałby takiej garderoby ;o
haha, kiedyś byłam uzależniona od channel'a :3 ale
z wiekiem przeszło, bravo również kupowałam do czasu
aż nie zaczęło mnie to nudzić, teraz jeśli chcę to czytam
gazety od razu w sklepie :d haha

Masz aktualnie chłopaka ?
to pytanie pada dość często, nie mam chłopaka,

Czy jest taka możliwość żebyś pokazała swoje zęby przed założeniem 
aparatu a ściągnięciem ? I dokładnie opisała jak czułaś się nosząc go i wgl opisać?
musiałabym pogrzebać w starych fotkach, a póki co nie mam na to czasu,
jak się czułam nosząc go ? nic ciekawego, dużo wchodzi między zęby,
przeszkadza często i to chyba tyle :3 aczkolwiek źle tego nie wspominam,
najgorszy był pierwszy dzień po założeniu.. :o myślałam że jak coś ugryzę
to zęby wylecą mi razem z tym co jadłam

Chciałabym sie zapytać czy jak zaczynałaś na fbl. to od razu kupiłaś 
PRO? I jak zdobyłaś tylu czytelników?
ja pro nie kupuję sobie sama, PRO kupują mi jakieś osoby, nawet nie
wiem często kto, nie zdobywałam ich, po prostu coraz więcej osób
wchodziło, może dlatego że podobały im się moje zdjęcia, nie wiem

  chciałam się zapytać, gdzie kupiłaś tą bluzę Korn'u?
bluzę Korn'u dorwałam w sh, jak większość moich ciuchów, nie
oszukując się, świetne rzeczy tam można trafić :)

uważasz, że alha 390 jest dobrym aparatem dla amatorów?
hmmm, alpha jest dość łatwa w obsłudze, więc myślę że tak ;)

dlaczego mówisz, że canony sa lepsze jak sama 
masz alphe i nie chcesz jej chyba zmieniać?
ja mój aparat dostałam, więc raczej nie miałam wyboru, ale fakt
jest taki że chciałam sony, no tak jakoś wyszło, nie zmieniam.

ile zapuszczałaś włosy?
nie zapuszczam włosów, jeśli są po prostu za długie, to się niszczą, 
wtedy tylko przycinam, ale nie to że zapuszczam celowo czy coś..

dobrze się uczysz?
haha, wiadomo jak to nastolatkowie w tych czasach, uczę się
na pewno nie na max moich możliwości, bo jestem strasznym
leniem, ale jakoś ogarniam póki co :3

masz jakieś pieprzyki czy coś?
pewnie że mam! w kilku typowych miejscach nawet i nie chodzi o tyłek

Bolało Cie przekłuwanie wagi ; ) ?
samo przekłucie tak, po wyjęciu igły nie pamiętam już nic haha ;o
nie zemdlałam ani nic, ale jakoś wtedy nie ogarniałam, działo się
szybko, drugi raz nie przekułabym! :| boli teraz bardzo, bo ciągle
muszę kręcić kolczykiem żeby nie wrosło, a to ociera o skórę i
w efekcie mam obrzęki, no i muszę wycierać tą dziwną wydzielinę
solą fizjologiczną, ale da się przeżyć, chociaż nic ciekawego, czekam
jak na zbawienie na dzień w którym opuchlizna zejdzie, bo nie wyrabiam!

według Ciebie lepsze zdjęcia wychodzą z flash'em czy bez niego ?
oczywiście że bez, ale niestety warunki nie zawsze odpowiadają aby
robić zdjęcia bez flesha, dlatego czasem są brzydkie :C

strasznie chciałabym Cię poznac :) , jest taka możliwośc ?
haha, z tym jest problem właśnie, bo ja odpowiadam tylko
na listy, bo jakbym miała ogarniać wiadomości od tylu osób, to 
bym nie wyrobiła, dlatego ograniczam się do listów :)

stosujesz jakieś kremy do twarzy, czy żele itd ? jakie ? ;)
pewnie że tak! chyba jak każda młoda dziewczyna.. nie wiem
ja używam różnych specyfików, lubię testować ciągle nowe

Dostajesz kieszonkowe ?
raczej biorę kasę, jeśli mi potrzebna :)

Skoro lubisz Warszawę, i chciałaś iść do szkoły związanej z fotografią,
to czemu nie mogłaś iść do technikum fototechnicznego ? Masz ciocię w Warszawie
składało się na to wiele czynników :) no i nie wyszło

Twoja ciocia nic na to, że jeździsz z młodymi chłopakami po Warszawie ? 
Nie boi się, ze wam sie coś stanie ?
znają wa-wę jak własną kieszeń

Namawiasz mamę na to, abyś jechała na zakupy do 
Warszawy, czy nie ma nic przeciwko ?
nie ma, moja mama jest lajtowa

jaki obiektyw chciałabyś mieć? albo jaki dostaniesz na urodziny ?
nie wiem jeszcze co chcę na urodziny, jest wiele rzeczy które chciałabym
dostać, ale obiektyw pewnie 75-300 czy coś.. 

ile czasu zajęło plombowanie, ewentualne leczenie zębów 
itp, zanim założyli ci aparat?
ojjjj moja historia z zębami jest bardzo długaaaaaaaa! ale mam efekt.

ilu miałaś chłopaków tak na poważniej?
tak na poważniej to 3 ;) nie wchodzę w związki dla zabawy, 
mnie coś takiego zupełnie nie bawi, albo się kocha, albo nie

3 ulubione filmy?
8 Mila 
8 Mila
8 Mila

na jakim trybie najczęściej robisz zdjęcia?
na auto.

kiedy pino?
oprócz internetu mam swoje życie, nie zamierzam wchodzić tam
zbyt często, jeśli mam być to piszę o tym na fotoblogu jakiś czas przed

w skali od 1-10 jak bardzo bolało przekłucie wargi ? ; d
8,5

Ile dziurek masz w uchu ?
Wolisz długie kolczyki czy wkrętki w uchu ?
mam w lewym jedną, w prawym dwie i planuję trzecią, ale nie jestem pewna,
wolą wkręty, rzadko zmieniam, mam jakieś 3 pary ulubionych na 19

masz tate ? Nie był nic przeciwko kolczykowi ?
mam tatę, mam, ale nie piszę tu o nim tak często jak o mamie, sama
nie wiem czemu, chyba dlatego że mama to kobieta i więcej mamy
wspólnego. był, był, ale jemu to w sumie obojętne, ale wolałby nie

myślałaś może nad robieniem hauli zakupowych jak Beata?
masz dużo ciuchów, często kupujesz nowe.
albo przynajmniej robić im zdjęcia :)
szczerze, to nie myślałam, może kiedyś, ale nie mam czasu raczej
na takie rzeczy, ten filmik z Pacią był na spontanie, ogólnie wolę
zrobić zdjęcia, niż coś takiego nagrywać 

Jak wyglądało po kolei robienie kolczyka ?
niby nie boję się igieł, wręcz lubię, ale bolało mnie, przekłucie tak
bolało, że znieczulenie nic nie dało, krew mi się lała, później to już
poszło szybko

Ulubiony sklep odzieżowy ?
nie mam takiego, kupuję co mi wpadnie w oko

kolczyka robiła ci mama albo koleżanka czy robiłaś u kosmetyczki?
mamy znajoma :)

69 komentarzy :

  1. Anonimowy19:23

    Jaki aparat/model chciałabyś mi8eć i jaki polecasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiegoś canona chciałabym, nie wiem co mogę z tej serii polecić, bo nie miałam jeszcze, ale w przyszłości NAPEWNO dalekiej zmienię :3 póki co sony mnie uszczęśliwia :)

      Usuń
  2. Anonimowy19:26

    gdzie kupiłaś tą kurtkę http://www.photoblog.pl/plapart/107893847/floated.html ? jest śliczna :) jakbyś mogła spojrzeć na metkę była bym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:21

      kupiła ją w H&M

      Usuń
    2. tak, tak w H&M

      Usuń
    3. Anonimowy18:21

      a mam jeszcze jedno pytanie ... dawno ją kupiłaś ?

      Usuń
  3. Anonimowy19:26

    duzo kupujesz ciuchów z sh.?

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:33

    Jak to się stało że jestes tak znana na 'photoblogu' ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz to gdzieś w pytaniach na górze, coś podobnego

      Usuń
  5. Anonimowy19:34

    opisz jeden efekt , tak jak przerabiasz zdjęcia ? instrukcję jakąś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie, nie nie

      Usuń
    2. Anonimowy16:35

      czemu nie ?

      Usuń
  6. Anonimowy19:34

    kń. to twoja siostra cioteczna?
    jakich produktów do włosów używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak siostra cioteczna, ale i tak jest jak biologiczna ;) | przeróżnych, ale póki co nie odżywkuję :D haha, bo dla moich włosów to się źle kończy

      Usuń
  7. Masz jakiś swój ulubiony poradnik o fotografii ?
    Zrobisz kiedyś posta z kosmetykami,których używasz, do włosów i twarzy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeden póki co, więc to jest mój ulubiony " Fotografia od A do Z " dostałam go na urodziny :3 | kiedyś może zrobię

      Usuń
    2. Oo ! Też mam tą książkę ;) zobacz sobie Paula w księgarni serię Scotta Kelby'ego ,,Sekrety mistrza fotografii cyfrowej,, mam dwie części i są naprawdę świetne ;3

      Usuń
  8. Anonimowy19:41

    według cb najlepszy aparat z tych 3 to : canon, nikon, sony ?
    co sądzisz o Bieberze ?
    fotografia stała się twoją pasją kiedy ?
    dużo osób mówi/pisze ci , ze jesteś sliczna ?
    od razu umiałaś robić tła , emblematy itp. ? czy jakos miałaś problem z robieniem tego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. canon
      osiągnął chłopak dużo :)
      w jakoś 6 kl.
      juuup, ale nie znaczy że ja tak uważam
      umiałam odkąd zaczęłam czytać różne porady na necie, a trochę tego było

      Usuń
  9. Anonimowy20:11

    Wiesz już, gdzie chciałabyś iść na studia i jaką pracę wykonywać w przyszłości?
    W Twojej szkole jest wysoki poziom, czy zwyczajny?
    Co robisz w autobusie, gdy jedziesz/wracasz ze szkoły? Przypominasz sobie lekcje, słuchasz muzyki, czytasz coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem do końca
      wysoki raczej nie, ale niski również
      muzyki, bądź gadam ze znajomymi, ale to zależnie czy oni wtedy też jadą, bo raczej wracamy różnymi

      Usuń
  10. Anonimowy20:13

    to kto ci robił tego kolczyka ?
    znam wiele ludzi którzy robili sobie sami i krew im wgl nie leciała mowili że zbytnio nie bolało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam całe ciało bardzo, ale to bardzo ukrwione, to pewnie dlatego leciało mi strasznie dużo,, koleżanka mamy

      Usuń
  11. Klaudia :)20:23

    Jaki kolczyk w wardze Ci sie podoba ? Ten stożek, który masz czy jakiś inny ? ;) Możesz podać link do obrazka

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy20:28

    Co robisz w szkole na przerwach ? Siedzisz na ziemi lub ławce i gadasz z koleżankami, albo chodzisz po całej szkole ?
    Co sądzisz o bijatykach w gimnazjach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze coś innego, ale zazwyczaj kręcimy beki

      Usuń
  13. Anonimowy20:36

    czy polecasz założenie stałego aparatu na zęby ? chciałabym wyprostować zęby, a taki wkładany zaczyna mnie wkurzać i zapominam go wkładać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy20:41

    Masz cudną grzywkę! *.*
    Co zrobiłaś żeby taką mieć? (jak ścięłaś, jak układasz)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ścinam sobie sama, mam od tego fryzjera, jeżdżę zawsze w to samo miejsce, ale z reguły zawsze obcina mnie inaczej, dlatego nie mam jakiejś określonej fryzury, tylko tłumaczę no i tak mnie obcina.

      Usuń
  15. Anonimowy21:58

    korzystasz ze slownikow internetowych?

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy23:27

    Czy bolało Cię ściąganie aparatu ?? Opiszesz co się działo ?? jak to wyglądało? Za pare miesięcy będę miała ściągany aparat .. i strasznie się boję ;(

    Odpowiedz bardzo proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bolało, haha, tylko kawałki mi latały po całym ciele, jak pstrykała mi obcęgami czy czymś tam xd

      Usuń
  17. Anonimowy23:34

    Ile masz wzrostu??
    Jaki rozmiar buta nosisz??
    Jaki rozmiar ubrań nosisz ?? (S,M,L,XL)

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy00:14

    Czy byłaś na wybielaniu zębów po ściągnięciu aparatu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to znaczy, dość skomplikowane, bo taki żel już mam, jeszcze czekam na odcisk, żebym mogła zacząć wybielanie :C

      Usuń
  19. Anonimowy00:15

    Ile ogólnie zapłaciłaś za wizyty, aparat i inne potrzebne rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie orientuję się cenowo, raczej mama płaci ..

      Usuń
  20. skąd masz płaszczyk z tego zdjęcia : http://www.photoblog.pl/plapart/114656879/ooo.html ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy13:36

    Dziwię się, że robisz zdjęcie najczęściej na auto skoro interesujesz się fotografią: czytasz książki o tym i chciałabyś nowy obiektyw. Dlaczego nie idziesz , że tak powiem, na wyższy poziom i nie kontrolujesz ustawień w aparacie? tzn nie ustawiasz sama ISO, przesłony itp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie napisałam że TYLKO na takim, ale że najczęściej ;)

      Usuń
  22. Anonimowy13:39

    'na jakim trybie najczęściej robisz zdjęcia?
    na auto.' - naprawdę robisz zdjęcia na trybach automatycznych? nie wolisz robić zdjęć na manualu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robię różne

      Usuń
    2. nie zawsze chce mi się w tym babrać, ale jeśli mam czas to owszem

      Usuń
  23. Anonimowy15:03

    dlaczego nie odpowiedziałas na pytania dotyczące grzywki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak odpowiedziałam na dużo

      Usuń
  24. Anonimowy15:12

    wiem, że takie banalne pytania, ale co tam :)
    ile masz lat i do jakiej szkoły chodzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 16, chodzę do policyjnego liceum, ale najprawdopodobniej zmieniam po wakacjach szkołę

      Usuń
  25. w końcu się doczekałam ;)
    w ostatniej notce dodałam zdjęcia zachodu słońca, próbowałaś kiedyś go fotografować ? jak ci wyszedł ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie ładnie, ja robię zdjęcia zachodu, tylko w lato nad jeziorem, co roku wyjeżdżamy w to samo miejsce :)

      Usuń
  26. Anonimowy17:03

    Cześć plapart :) mam takie pytanie odnosnie tych gumeczek UHU PATAFIX, napisalas ze mozna je kupic w rossmanie, czy w Przasnyszu są takie i ile kosztują? ;)
    Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy19:12

    nosisz normalne staniki czy też topy ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy19:26

    Jezu po prostu podziwiam twoją urodę . Jesteś naprawdę śliczna i mówię to szczerze . Strasznie zazdroszcze <3 i bardzo lubię czytać twojego blogspota . Masz bardzo , bardzo ciekawe wpisy i świetne zdjęcia . Wcale się nie dziwię, że jesteś " czytana " bo wydajesz się fajną osobą ;) Tylko nie pomyśl, że się podlizuje czy coś . Chciałam tylko wyrazić swoją opinie i mam nadzieję, że zrobi Ci się miło gdy to przeczytasz ^^

    - Patrycja .


    A teraz kilka pytań ;3

    - Czy używasz odżywek do włosów ? Bo wyglądają na zdrowe i zadbane ;)
    - Jak często myjesz włosy ?
    - jeśli wieczorem myjesz włosy to kładziesz się w mokrych spać? jeśli tak to mogę wiedzieć czy je czeszesz bezpośrednio po umyciu ?
    - i masz długą grzywke czy obciętą tak "na styk "?
    ( wiem, że pytania dotyczą twoich włosów, ale naprawde są świetne )

    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy21:04

    Jaki jest twój ulubiony program do przerabiania zdj ? i jakie masz ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy21:43

    jaka masz średnią oglądalność na fbl ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy22:21

    Który aparat lepszy, twój sony czy nikon D3100?

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy09:22

    miałabyś coś przeciwko, gdybym niektóre zdjęcie z twojego blogspota umieściła na we♥it ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy19:06

    ile masz wzrostu i ile ważysz?

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy00:30

    zwrócił ci w szkole jakiś nauczyciel uwage na temat kolczyka ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy16:15

    chciałabym się dowiedzieć jak zrobiłaś taką cudowną grzywkę i czy trzyma ci się sama czy nakładasz lakier? piękna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy22:40

    co to jest 'sh' ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. nie powinnaś podawać adresu na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy17:33

    Jaką miałaś średnią na półrocze ? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ile ważysz i ile masz wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń